Curs creativitate
1.500,00 lei
Durata: 10 saptamani / 30 ore
Frecventa: 1 data pe saptamana / 3 ore
Ziua si ora in care se vor sustine cursurile se vor stabili impreuna cu cursantii.
Cursul este pentru tine dacă:
Ai un produs creat de tine, sau vrei o strategie creativa (din orice industrie, fie că este desen, grafica, fashion, marketing, marochinărie, metale prețioase, ceramică/porțelan, mobilier etc.)
Ai nevoie de claritate în dezvoltarea produsului/colecțiilor, nu știi ce produs nou să mai creezi astfel încât să fie diferit de ce este deja pe piață
Vrei să înțelegi metodele prin care poți crea un produs autentic
Nu ai pregătire de designer și vrei să descoperi drumul corect către un produs unic
Vinzi online produsul și ai nevoie sa se diferențieze prin design/formă/concept/colecții unitare
Vrei un produs care să te definească ca designer, dar în același timp să se regăsească și consumatorul.
Vrei să știi cum să duci mesajul/ povestea produsului către consumator.
Ce obții de la acest curs?
Îți construiești un concept pentru produsul tău, un punct de plecare pentru următoarele colecții.
Îți dezvolți un brief creativ pentru produsul tău și descoperi cum poți lucra cu acest instrument când construiești un produs sau o colecție.
Înveți cum să transmiți povestea din spatele produsului către consumator.
Descoperi prin ce metode și cum poți transmite consistența produsului chiar și într-un mediu online.
In galeria foto sunt story board-uri de la proiecte realizate in cadrul cursului de creativitate.
Tematică
Tematica cursurilor este concepută pentru a conveni tuturor participanților, iar derularea lor va propune un „spațiu interactiv”, în care fiecare participant să poată să se manifeste cât se poate de firesc, aducând valoare și cumulând experiențele întregului grup.
I. SCURTĂ INTRODUCERE IN DOMENIUL ARTEI
1. Ce înțelegem prin domeniul artei
2. Care sunt instrumentele creative
II. CONCEPT
1. Sursele de informare
– Stilurile, mișcările artistice
– Simbolistica formelor și semnelor
2. Cum stabilim tema
III. TRANSFORMAREA CONCEPTULUI
1. Cum lucrăm cu un brief creativ
– ce limbaj folosim- (din punct de vedere estetic și compozițonal)
– cum definim tema
2. Cum lucrăm cu instrumentele creative
– Story board
– Mood board
– Main map
3. Materializarea produsului creativ
– realizarea schitelor de idee
– cum alegem materialele
– realizarea produsului creativ
IV. POZIȚIONAREA PRODUSULUI ȘI CONSUMATORUL
1. Relația dintre produsul nostru și consumator
2. Cum ajungem la acel consumator în mediul online
V. MATERIAL PREZENTABIL
1. Proiect final
– Poziționarea produsului, povestea spusa consumatorului și strategia inițială de digital
Reviews
There are no reviews yet.