Zona client

HAPPY CLIENT

Ne bucurăm că ai ajuns pe site-ul Happy Friday și pentru că ne dorim ca întotdeauna clienții noștri să fie fericiți, te rugăm să ne contactezi pentru orice sugestie, reclamație sau gând bun.

Aici lista completă de contact.

GHID MĂRIMI

Mărimile produselor Happy Friday pot varia, în funcție de material sau tipul de croi.

Vă rugăm verificați dimensiunile fiecărui produs, în pagina acestuia la descriere. De asemenea, ne dorim să specificați la finalizarea comenzii, dimensiunile dumneavoastră pentru a ne asigura că produsele comandate vă vor veni perfect.

COMENZI

Pentru produsele aflate pe stoc – comenzile se procesează și livrează până în ora 13:00, comenzile venite după ora 13:00 urmând să fie procesate și livrate în ziua următoare.

Pentru produsele Made-To-Measure sau Custome-Made – termenul de 7-10 zile de livrare poate varia și se consideră a începe în momentul în care avem dimensiunile clientului și aprobarea acestuia. Produsele  Made-To-Measure sau Custome-Made nu se pot returna.

Toate preturile afișate pe site sunt exprimate în LEI și reprezintă prețul final, la care nu se mai adauga alte taxe, in afară de taxa de transport.

Unele produse prezentate pe www.happyfriday.ro pot să nu fie disponibile în anumite perioade. Prețurile pot să sufere modificari în funcție de momentul plasării comenzii. Inkpot Interactiv poate să efectueze livrări parțiale.

Toate produsele comercializate pe www.happyfriday.ro sunt produse noi, realizate în Romania. Inainte de livrare, toate produsele sunt atent verificate pentru ca dumneavoastră să le primiți în cele mai bune condiții. În situația în care sesizați o neconformitate datorată unui defect de producție, vom înlocui produsul gratuit.

Toate produsele comercializate pe www.happyfriday.ro au o garanție de 30 de zile calendaristice. Garanția este valabilă doar dacă produsele au fost folosite pentru scopul pentru care au fost prevăzute, dacă nu au defecte vizibile datorate purtării sau uzurii neadecvate.

PLATĂ

Metoda de plată pentru comenzile plasate pe site-ul www.happyfriday.ro este plata ramburs sau transfer bancar. 

PLATĂ RAMBURS

În momentul în care firma de curierat vă livrează produsul comandat dumneavoastră veți preda curierului, în numerar/cash, suma corespunzătoare comenzii. Valoarea rambursului va fi cea comunicată in momentul plasării comenzii.

 

TRANSFER BANCAR

Plată aferentă contravalorii comenzii se poate achita prin transfer bancar în contul firmei, specificând numărul facturii.

S.C. INKPOT Interactive S.R.L. cu sediul social in B-dul.Corneliu Coposu nr. 39A, Sector 3, București.
Registrul comerțului: J40/10687/06.08.2003
CUI: 15647111
Cont:   RO97 PIRB 4202 7018 6200 1000 – Piraeus Bank / Unirii

LIVRARE

Livrarea se face prin curier sau Poșta Româna (în cazuri excepționale).

Taxa de livrare se calculează, în funcție de zona de livrare, la finalizarea comezii.

Pentru comenzi mai mari de 300 RON livrarea este gratuită în România.
Pentru comenzi în afara țării, costul de transport va fi calculat în funcție de destinație.
Termenul de livrare este menționat în număr de zile lucrătoare.

LIVRARE STANDARD  (1/2 zile)

Termenul de livrare al produselor este de 1-2 zile lucrătoare pentru produsele aflate pe stoc.

LIVRARE CUSTOME  (10 zile)

Termenul de livrare al produselor este de 7-10 zile lucrătoare pentru produsele care nu se află pe stoc, care sunt făcute în sistem Made-To-Measure sau Custome-Made.

RIDICARE DIN SHOWROOM (București)

Coletul se poate ridica din showroom-ul Happy Friday între orele 10:30-18:30 de luni până vineri.

Numărătoarea zilelor începe în a doua zi lucrătoare după confirmarea comenzii.

RETUR ȘI RESTITUIRE 

Returnarea produselor

Înainte de a returna produsele vă rugăm să trimiteți o cerere de returnare la adresa contact@happyfriday.ro.

Pentru returnare sau orice solicitare, clientul trebuie să folosească datele de mai jos:

Firma:
 SC Inkpot Interactive SRL
Adresă de corespondență: Str. Constantin F. Robescu nr.11, Sector 2, Bucuresti
Telefon: 0722 563 454
Email: contact@happyfriday.ro

Clientul are dreptul de a notifica în scris SC INKPOT INTERACTIV SRL că renuntă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 9 din O.G. nr. 34/2014, clientul își poate exercita în scris dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalitați și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. În acest caz, conform legii, cheltuielile care privesc returnarea produselor vor fi suportate de către client. Termenul de 14 zile începe să curgă din ziua lucratoare urmatoare datei de primire a produselor de către client.

Clientul nu poate returna produsele achizitionate și nu poate pretinde daune-interese/despăgubiri dacă și-a manifestat intenția de a returna produsul după depășirea perioadei de 14 zile, calculată din ziua lucrătoare urmatoare datei primirii produsului.

În orice situație de returnare a produselor, este obligatoriu ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Produsul trebuie să fie în condiții perfecte, exact ca în momentul vânzării și să nu prezinte sub nicio formă semne de folosire sau uzură. Nu se admit excepții.

Returnarea produsului se va putea realiza și în situația în care SC INKPOT INTERACTIVE SRL a livrat clientului, dintr-o eroare, un alt produs decât cel comandat. În această situație SC INKPOT INTERACTIVE SRL va suporta toate cheltuielile de transport și va livra produsul cerut, în termen de maxim 30 de zile. SC INKPOT INTERACTIVE SRL poate livra un produs de o calitate și la un preț echivalent cu cel solicitat numai dacă acest lucru a fost acceptat expres de client.

Clientul nu poate returna produsele achiziționate și nu poate pretinde daune-interese/despăgubiri când se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat (fără semne de folosire sau uzură și împreună cu accesoriile și documentele care l-au însoțit).
SC INKPOT INTERACTIVE SRL își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate.

In cazul în care s-a returnat un produs, iar SC INKPOT INTERACTIVE SRL nu dispune de un produs corespunzator pentru înlocuire, acesta va oferi contravaloarea produsului, în termen de cel mult 14 de zile de la returnare. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând, dar nelimitându-se la transportul și asigurarea produselor pe timpul transportului, achitate de client, nu se rambursează.

Plata contravalorii returului va fi achitată în maxim 14 zile lucrătoare de la realizarea returului. Toate costurile directe generate de transportul produselor returnate vor fi suportate de către client.

Plata contravalorii produselor se achită prin transfer bancar, către client, în baza informațiilor furnizate prin email la contact@happyfriday.ro.

In funcție de comportamentul clientului, SC INKPOT INTERACTIVE SRL își rezervă dreptul de a-și selecta clientela. Clientul declară ca a luat la cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus. Acceptarea acestor termeni și condiții dă naștere unui veritabil contract între părți, făcând aplicarea dispozițiilor Codului Civil și a legislației în vigoare. Clientul nemulțumit de calitatea produselor/serviciilor se poate îndrepta direct împotriva SC INKPOT INTERACTIVE SRL, urmând demersurile legale.

Prin accesarea acestui site, ești de acord cu faptul că folosim cookies. Citeste mai multe

Acest site foloseste cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare. In cazul in care continui sa folosesti acest site fara a schimba setarile de cookie-uri sau dai click pe "Sunt de acord" inseamna ca esti de acord cu folosirea cookie-urilor.

Inchide